

Tillse på 10 sekunder
Såhär jobbar många fastighetsägare, vilket ger tidstjuvar, extra arbetsbörda på personalen och dålig återkoppling till hyresgästen.

Såhär jobbar ni med Tillse, vilket ger tidsbesparingar, verktyg för att stödja personalen och mer nöjda hyresgäster.

Tillse på 1 minut
Här är några vanliga problem som vi ofta mött hos våra kunder (innan de blev kunder), som traditionella arbetsätt ofta orsakar:

Dålig återkoppling till hyresgäst

Tung arbetsbörda på personalen

Samordningsproblem kring uppgifter

Skillnad i interna arbetssätt

Svårt att hålla koll på alla fastigheter

Dålig spårbarhet och historik
Att det är så beror ofta på att man använder verktyg där det krävs en manuell handpåläggning för att alla ska få rätt informationen. Som mail, telefonsamtal eller en krånglig modul i ett fastighetssystem. Med Tillse ansluter alla till molnet, så sköter systemet automatiskt att alla får rätt information:

Effekten av att jobba med Tillse är:

Förenklar både er interna och externa kommunikation
Vi erbjuder ett lättförståeligt system där alla aktörer kan samverka och kommunicera kring fastigheten på ett enkelt och tydligt sätt, både mot era kunder och medarbetare emellan.

Spar tid och arbete i er organisation
Vi minskar kraftigt mängden administration och pappersarbete. Med Tillse får ni full koll på aktiva och historiska ärenden gällande er fastighet, utan en massa pappersarbete

Ger er historik och statistik på allt som händer
Kunskapen om vem som gjort vad, när, är alldeles för viktig för att inte ha koll på. Med Tillse sparas allt som sker och gör att ni enkelt kan kolla upp vad som hänt med fastigheten.
Tillse på 5 minuter
Tillse är uppbyggt efter fastigheterna, vilka lokaler som finns i respektive fastighet, hur lokalerna hänger ihop i form av ex. trapphus samt vilken hyresgäst som hyr vilken lokal.

Ni behöver ALDRIG MER sätta upp lappar eller hålla koll på kontaktlistor.
När ni vill informera era hyresgäster väljer ni fastigheter/trappuppgångar/lokaler ni vill kommunicera med och Tillse håller reda på vem som ska informeras. En ”lappning” som i vanliga fall tar två timmar går på fem minuter, och går omedelbart ut till hyresgäster via sms och e-mail.

Alla får information avsedd och relevant just för dem.
Får man som hyresgäst information som inte rör en, så slutar man lyssna. Med Tillse ser ni till att endast de hyresgäster som berörs får informationen. Ni kan kommunicera med flera fastigheter, en enskild fastighet, ett eller flera trapphus och en eller flera lokaler / lägenheter. På så vis blir informationen från er alltid relevant.
Och vi tar det igen; ni kommer ALDRIG MER behöva lappa. Lappar i brevlåda / trapphus är inte bara tidskrävande, det är ett sätt att sprida information som håller riktigt låg kvalité. Ska någon in i min lägenhet och jobba vill ha den informationen på ett bättre sätt än en lapp i brevlådan – det löser Tillse.

Jobba agilt med Tillse
Då Tillse är uppbyggt kring fastigheterna och inte kring personer gör det att man aldrig har en personlig ”att göra”-lista. Istället registreras alla ärenden på de aktuella fastigheterna, och kan då ses av alla som är ”påkopplade” till den aktuella fastighen. Detta öppnar upp för att kunna ha delade ansvar i en arbetsgrupp, där alla i grupper ser när någon accepterat ärendet i fråga.
Vill man jobba mer traditionellt och ha enskilda personer som ansvariga, löses det enkelt genom att styra vem som är kopplad till vilka fastigheter.
Transparens ger ett öppnare arbetsklimat
Många av våra kunder har tidigare haft problem med att de verktyg de använt för sitt fastighetsunderhåll inte varit transparenta. Detta har skapat negativa effekter i form av att de inte vetat status på aktuella jobb, deras personal har inte haft koll på vad kollegorna gjort eller inte och det har varit bökigt för en medarbetare att samverka för att man haft olika information.
I Tillse har alla tillgång till rätt information. Genom roller i systemet ser alla inte samma sak när de loggar in, men får samma information i realtid. Detta gör att det är enkelt att jobba ihop och lätt för reception / administration att veta hur det går. Genom detta blir det mycket enklare att kommunicera med kunder, internt mellan medarbetare och mellan chef och anställd.
Tillse utgår från en grundfunktionalitet

Åtkomst från alla dina enheter: dator, mobil och platta
Tillse är molnbaserat, vilket gör att ni använder det på vilken dator, mobil eller surfplatta som ni vill.

Åtkomst till Tillses mobilapp för iOS och Android
Tillse har en egen app, som används av de som är ute och jobbar. Appen är ett uppskattat hjälpmedel för tekniker, vaktmästare och hantverkare.

Översikt av fastigheter och boenden
I Tillse läggs era fastigheter och hyresgäster in och kopplas ihop, så att ni alltid hittar rätt information och har tydlig översikt.

Integration mot befintligt fastighetssystem
På begäran bygger vi en integration som varje natt hämtar alla fastigheter och hyresgäster från ert befintliga fastighetssystem.

Personliga användarkonton och inställningar
Ni administrerar själva konton för er personal, inklusive vilka roller och rättigheter de ska ha tillgång till.

Historik och statistik på allt som händer
Allting som händer i Tillse loggas. Därmed kan ni alltid gå tillbaka och se vad som hände, samt se statistik på era fastigheter och ert arbete.
Tillse består av moduler

Felanmälan för hyresgäst
Ett sätt att hålla koll på era felanmälan, internt för er själva eller direkt från hyresgäst.

Meddelande till hyregäst
Skicka enkelt ut information via SMS / e-mail för att nå hyresgästerna i realtid.

Digital arbetsorder för egen personal
Se till att er personal alltid har en uppdaterad ”att göra”-lista direkt i mobilen.

Inventering av fastighetsbestånd
Verktyg för att få koll på beståndet och skapa arbetsordrar på det som ska åtgärdas.

Beställningar till leverantör
Koppla på era leverantörer, så att det arbetet de utförs sparas i Tillse. Ni ska äga rätten till informationen om utföra arbeten!

Dokumenthantering i beställningar
Bifoga dokument i beställningar och projekt arbetet med leverantörer. Se till att leverantören har tillgång till rätt handlingar digitalt.
Tillse har även en funktion för fysiska skärmar, som kan sitta i en entré eller en reception. Hit kan ni skicka meddelanden, visa statistik, kontaktuppgifter, väder, tidtabeller för bussen utanför - eller något annat som ni vill att hyresgästerna ska se!

Vill du veta mer? Kontakta oss genom att trycka här!